Midsommar

i fredags styrde vi bilen mot arboga för att sedan åka 10 mil till, utanför Örebro. Där skulle vi tillbringa midsommar hos mammas kompis Lotta. Vi åt, skrattade, dansade, spelade brännboll, grillade, sjöng, lekte lekar, red, klappade katter och får. En riktigt rolig och trevlig midsommar med härliga människor. En kort sammanfattning bilderna får tala för resten.

Nu under veckan ska det bli supervarmt och fint väder, jag jobbade idag och ska även jobba imorrn. På lördag ska jag förhoppningsvis åka på forumträff med Theo som jag får låna (av världens snällaste människor).

världens största spenatblad?


alla får som kom springandes när jag kom in i hagen

liten bä

Äkta midsommarbild :D

avslut på en sång och dans

öl och spritkaret hos grannarna....

en suddig bild men den här ninen gick alltid lös tydligen

Gunnar

Pållen jag red, Rex


Nu ska jag sussa kudde för att vara pigg imorrn på jobbet, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback