För mycket

det är alldeles för mycket som händer nu i helgen. för det första är de SM hela helgen, i både lydnad och agility. kan inte gå någon dag. imorgon ska jag hjälpa till inför ett 50 års kalas, min morbror som fyller år. sen på kvällen kanske vi ska fira alles pappa som fyller år. på lördag är det MH i märsta från klockan 8 på morgonen. och klockan 12 börjar 50 års festen, vet inte hur jag ska hinna. alles pappa fyller år på lördagen och inget är bestämt när vi skall fira honom, så om vi ska fira honom på lördagen kan inte alle komma på 50 års festen, surt! och egentligen kan jag inte åka till MHt. på söndagen flyttar alles bror med barn och flickvän, från 10 på morgonen. som sagt väldigt mycket den här helgen. kunde inte allt vara nästa helg? så fick denna bli en hundhelg och nästa en festhelg :D
juste det är skyddstävling oxå, men den priorierar jag inte lika högt.

i förr går var jag barnvakt till mathilda :) det var mysigt! fast jag var inte själv. pappan till mathila har två barn med en annan tjej och ena dottern stannade kvar hemma och vi tittade på tv och åt massa gott. dagen efter åkte vi in till stan och jag köpte en kjol och massa nagelack. tyvärr var det nagelacket som jag ville ha slut så jag blev "arg" och köpte ett ljusturkost och ett orangerosa. lite surt att det var slut när jag ändå var i stan men men, jag ska ha det så jag får väl ta och åka in snart igen :P jag har förresten märkt att jag blivit lite besatt utav nagelack, eller ja naglar överhuvudtaget. på tunnelbanan kan jag sitta och kolla in andras naglar och oftast ryser jag utav obehag, frisk? men när jag har pengar ska jag köpa minst 10 olika nagelack, man kanske kan köpa online för att spara lite pengar:)

på onsdag ska jag träffa theo igen :) min plutt! jag ska med hans matte för ett rejält träningspass. både träna theo och träna matte. ska bli kul! inkallning och skvallerträning står på listan.

 

nu ska jag vara modig oxå och lägga ut en bild på mig :bigeyes: men gör den lite liten mohaha :D

jag som ville bleka tänderna innan sommaren kom men det är bara för plågsamt. dagen efter så ilar det i någon tand som sedan förflyttas till en annan från eftermiddagen till sent på kvällen. så blir jag på så dåligt humör, det enda som hjälper är att äta eller dricka konstigt nog. och det spelar ingen roll om det är iskallt eller jätte varmt. nåja, får nog plågas lite till innan jag ger mig. om jag jämför med de tänder jag inte blekt så har det klart gett skillnad. annars tappar man ju lusten att fortsätta. var fasktist så duktig att jag gick runt med sugrör dagen efter när jag skulle dricka. cola, te och kaffe är ingen hit för nyblekta tänder. inte för att jag dricker kaffe (tack och lov) men jag är teoman :P


Kommentarer
Postat av: Felicia

du är fin du!!:)

2011-07-15 @ 17:35:05
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback