AJ!

jag har så jävla ont i mina fötter, känns som att dom ska sprängas. jobbade från 9 till 16 idag, världens stress! men det gick bra :) tog en 10 minuters rast innan tolv och slängde i mig en liten pizza, sen en timme innan jag slutade så tryckte jag i mig en korv, höll på att svimma innan haha. bra där ;) annars packade jag upp massa varor och hade sönder 4 naglar........ en tjej kom in idag med ljusgult nagellack precis som jag har letat efter. så jag var bara tvungen att fråga vart hon hade köpt det :D
fick annars lite dagar nu i sommar, men hade hoppats på mer :( sa i alla fall typ 5 gånger att dom skulle ringa mig om någon blev sjuk. hoppas (mohaha)!

alle tar sin student idag, han gick ut gymnasiet. nääj då :D usch vad jobbigt föresten att vistas i stan nu, ALLA tar studenten och kastar ölburkar. hm. sen kanske det påminner mig om att jag inte är klar ännu men den tanken förtränger vi!

lite pix

badad liten Theo

lite skvaller. jag ser helarg ut :D

happy face

tittut

Kommentarer
Postat av: Felicia

hackspetten har hackat hål! hacka hacka hål, hacka hål hacka hååål!

2011-06-16 @ 06:11:06
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback