Filmer med Valle

Markering i lådan, första passet

lite olika trix

haha bästa är när grannen går förbi :D


Lekbilder



blää!



misslyckad bild


Igår hittade jag en skog 5 minuter här i från som jag inte märkt tidigare. Stor är den och det är stigar överallt, jätte mysig! Jag som verkligen tröttnat på att gå ut och gå häromkring blev på nytt motiverad till att gå långa promenader. Fast det är lätt att virra bort sig, igår hamnade jag i älvsjö och idag lyckades jag gå runt och någorlunda komma tillbaka hem :P
Nu ska jag åka till mamma. Hon ska passa Valle imorn när jag jobbar. Han var ju för övrigt själv igår i nästan 4 timmar. Jag föreberedde med massa tuggben, leksaker och godis i petflaska så gömde jag hans mat runt om i hela lägenheten. Och det varkade fungera, ingenting var söndertuggat när vi kom hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback