hemmakväll


min paj blev sjukt god! det trodde jag inte :) den gick åt kan jag säga. alles bror kom hit och hälsade på, de spelar x-box och nördar sig :D


tränade lite med valle, "skäms" det gick super bra :) la till kommando så klart och nästa steg är att lära honom att vänta på kommandot sedan plocka bort tejpbiten :) har inte så många dagar på mig men jag hoppas att de ska gå bra. tyvärr ingen film, men det såg ut som förra filmen ungefär.

sedan gick vi ut och kastade tennisbollar. vilket gick lite sämre. mer frivarv och så kommer han inte så nära mig med bollen innan han släpper. och loss fick jag upprepa ibland.. hm. men så tappade han (jag) som vanligt bort ena bollen efter bara någon minut. letade överallt. vi tränade på en väg nära här mellan massa hus så det kan inte försvinna så lätt. hittade den tillslut ändå. tränade lite med en och boll oxå, gick bra :)

vad länge sedan det var jag var ut. eller ja inte alltför länge sedan, sist var på juldagen. men ganska skönt ändå, på sistånde har jag känt mig som 10 år äldre än vad jag är dagen efter, inte kul.
sedan dricker ju inte alle längre heller så jag är själv. öppnade faktiskt en öl igår till maten, så gott!
den första kalla ölen är alltid godast, sen behövs det inge mer :D

vet inte vad jag ska göra ikväll.. eller ja det är ju natt snart. alle med bror ska ut och spela biljard. så tråkigt tycker jag, kanske för att jag är så dålig på det :D

valle just nu



ska nog börja designa min banner nu, vet dock inte vilken/vilka bilder jag ska ta.. har inte många heller :(



Kommentarer
Postat av: sandra

hej gud vad fin hund du har

det är väll en rottweiler?

jag har en rottweiler fin blogg också

2011-01-17 @ 11:51:41
URL: http://sandraochtyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback