Massage

igår hade vi en trevlig middag hos mamma. hemma hade jag gjort pannacotta med choklad som jag tog med på tunnelbanan och bussen. blev as god men hade nog ett gelatinblad för mycket, det blev nästan som chokladmousse.
så pratade vi en massa, såklart :P


idag ska jag på massage klockan sju, ska blir såå nice! tror jag behöver någon som tar bort mina knutar i ryggen, är så stel.

annars ska jag bara plugga, måste läsa ut boken idag så jag kan börja skriva. borde ha gett mig ut och fotat idag det var ju trotsallt sol ute, ska ta turistbilder... och sedan göra ett montage på en utav dom.

ne jag är inte så skrivsugen idag så det fick bli ett kort inlägg.




Kommentarer
Postat av: Felicia

SWEET :D

2011-01-19 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback