kattunge

guuud vad sugen jag är att skaffa kattunge! hittat en annons om gråa små sötingar. men vill inte göra något förhastat. alle kommer för övrigt bli galen :D haha. lika bra att inte säga något utan bara ta hem den så han blir kär :D
helst vill jag ha en devon rex eller cornish


idag fick valle leka med en liten cocker spaniel valp på 6 månader. guud vad söt den var, jag ojjade mig hela tiden medans ägaren ojjade sig över att valle var så söt :D han fick låna en pipleksak som han sprang runt med och tyckte var bäst i hela världen.
juckobert var inte där idag som tur var. en gång satte han sig på den lilla valpen men med mina arga steg mot honom så klev han av. superkul att han kan leka normalt för en gång skull.

sedan har vi tränat lite skäms och jag testade att ta bort tejpbiten efter några gånger och sa "skäms!" å han fattade :D haha så kul. han är inte så trög som man tror ;) sen är det kul att ha lärt honom massa saker. man blir lite stolt! :)

imorrn åker Valle (valium, stoppklossen, pelle, bert, jucko, trögo, plutten) :'/ usch! kommer bli så tomt. ingen som står i vägen. eller någon som väcker en på morgonen med att pipa och lägga huvudet på sängen. eller när han ligger och snarkar och fiser i sömnen. eller hans busryck med de älskade pinnarna ute.
man tror knappt att det är rottis i honom när man hanterar honom. får göra vad som helst och ta vad som helst ifrån honom. vaktar ingenting, eller ja förutom på nätterna om det går någon i trappen. när han skäller flyyger man upp i sängen och jag skriker alltid TYYST! i ren reflex, han lyssnar i alla fall men han borde ha lärt sig vid det här laget :D








nu väntar jag på att alle och hans vän marre ska komma hit. vet ännu inte om de kommer men tror det. å då blir det x-box antagligen. alle lånade ju hans lillebrors x-box och han verkar inte ta tillbaka det på ett tag :P dock finns det inga roliga spel. eller så har jag växt ifrån det. de håller på med call of duty just nu, bara massa krig och skjuta hit o dit, samt massa grova olika sätt man kan döda fienderna på.

lagade en spännande rätt idag.
wokade zuccini, tomat, paprika, chili och lök.
hade grädde och lite pesto på slutet.
till det hade vi bulgur med kalla rädisor och avokado tärningar. så spännande smaker och sjukt gott!
alle testade med lite fetaost i oxå, det var gott det med :)
starkt som attan blev det så kommer nog inte göra lika starkt nästa gång :P

sprang och köpte en marabou choklad, hel nöt när alle åkte iväg och bowlade. var bara sugen på den och jag brukar aldrig köpa den, tror nog jag aldrig ha gjort det heller. brukar köpa mint krokant eller degistive, men på senaste har jag tyckt att den är alldeles för söt.
mörk choklad med mint slår allt :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bilderna är fan hjärtekrossande alltså!! mihiii så söööt han är!!!

2011-01-16 @ 00:12:19
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback