Igår och Imorrn

igår hade jag theo hela dagen. lilla mysplutten! var tyvärr inga hundar i rastgården, var där för tidigt. men en stålande sol och en lekglad hund så blev dagen ganska bra ändå!
han har tydligen hamnat i slyngelåldern och är dålig på inkallning. så det blev det vi övade på mest. så kampade jag en massa. kommer lite kampmorr då och då, så gulligt.
men han hade fullt upp att gå bakom mig när han var lös(?) och hålla koll så det var lite svårt att kalla in när han var där hela tiden. följde mig ljudlöst och jag trodde att jag hade tappat bort honm flera gånger :P
när kopplet åker på så går han framför, knäppis.
han är fortfarande lite skeptisk mot cesar, vet inte varför :/ lekte en massa runt omkring cesar och han fick hämta nya leksaken bara några centimeter från honom, samt trixträna lite. då bryr han sig inte alls.

här är gårdagens bilder i alla fall

***error*** något stört fel med bilduppladdaren just nu. ska i alla fall fixa filmen på theo från igår.

btw, imorrn kommer felicia !! wiie. var så länge sedan.. hela en månad sedan vi sågs. sedan var det mycket länge sen hon var här i sthlm. hon är framme kvart över tie på morgonen och då sitter jag på möte :P så hon ska traska runt på stan (hennes egen vilja) till jag är klar.. beundransvärt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback