ibland känns det kul..

att ha hund, eller inte!
hundfan har tuggat på skor, igen... mina super varma vinterskor den här gången.

men det här är vad jag möts av i dörren när jag kommer hem.


sedan har han ju tuggat på mina ballerina skor, som definitivt är trasiga nu.


plus en tub med ansiktsskrubb, bakom min rygg till och med. jaja vad ska man göra när jag inte ens kan ta honom på bar gärning. men lite irriterad blir man ju!


jag tycker designen här på blogg.se är sjukt tråkig. ska be alle om han kan fixa något simpelt. han har ju börjat sin praktik nu så han har fullt upp där. men ändå :P han borde ju kunna ändra lite, för just nu är den ful som stryk usch!

lite filmer kommer upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback