hellasgården

det var kallare än jag trodde idag. ställde klockan på 9 för att rasta valle och försöka få en skymt av solförmörkelsen. men ikke! solen låg för lågt för att den skulle komma fram bakom husen :/ gick i bara mjukisbyxor o tröjja ut :P

sedan åkte jag till slussen och mötte upp mamma. vi åkte till hellasgården och skulle gå runt där. valle började promenaden med lite uppfriskande brämhults blåbärsjuice :)
vi hittade först inget vidare ställe att promenera på så vi virrade runt lite. sedan hittade vi en ganska bra väg o valle fick springa av sig lite. mötte tre hundar av amstafftyp. tjejen som hade dem platsade dem så jag kunde gå förbi. gick väl ca. 1 meter i från dem och valle drog som ett as och gnällde lite, dom rörde inte en min. jag blev lite avundsjuk och önskade att valle var sådan :P

han frös om sina fossingar ibland, även fast det inte ens var 10 minus ute. vi var ute en timme sedan kom vi till hamarby höjden och då hälsade vi på Pia (cesars matte) och pratade och jag fick springa upp o pussa och krama på lille cesar :D mysen då! vi stod i trapphuset pga av pias son som är allergisk, men det gjorde inget ;)
mamma hade med sig te och macka som vi skulle mummsa på men eftersom vi var ute mindre än räknat satte vi oss utanför tunnelbanan typ på en bänk :D hahah

när jag kom hem gav jag matvraket mat och svidade om. åkte till alles föräldrar och käkade. lämnade valle hemma så han kunde vila och inte ha massa barn hängandes efter sig ;)

nu ska jag nog kika på nyaste Narnia, dvs om kvaliten verkar ok. annars blir det någon annan film.


happy face





stretcha lite

åhej!

hans ben ser helt werid ut här :P (månne det är schäfern i honom som visar sig)

lite fika


goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback