Frustrerad

ååh! jag hatar sånt här. jag har en idé som jag vill utveckla men jag vet inte hur jag ska göra alls. det är i alla fall en hundrelaterad grej. så måste väl antagligen prata och fråga folk vad dom vill ha/göra med den här saken. fast då måste det vara folk man litar på så de inte snor ideén :D

sedan vill jag ha ett sånt där perfekt namn till min blogg eller bara att ha. som dagmatte eller något. varför är man så fantasilös och trög?! nästan inga namn alls kommer till mig och man kan ju knappast sno något annat namn.
vill ha en sån där perfekt logga med perfekt namn!


samma som jag vill ha det perfekta namnet på min valp :D lite galen jag vet, men klart att man vill att allt ska bli perfekt. puh! jag har nog för höga förväntnigar på allt och mig själv.

jag har massa planer och mål som jag vill klara av och uppnå. men saker och ting går så seeegt!
stör mig som bara den att man inte får jobba på hunddagis, pensionat eller någon annat hundjobb utan att man ska ha gått på djurgymnasium inriktning hund. hur ska man kunna veta vad man ska hålla på med vid den åldern? sedan får man aldrig den chansen tillbaka... åh, sämst!

komvux har inge som helst samarbete med några gymnasieskolor. varför skulle det vara ett problem att jag gick med en klass i en kurs (eller flera) får att samla de poängen och kunskapen. istället ska man gå en hundskötarkurs (?) för flera tusen. bara för att få det man redan kan på papper.

jag har gjort lite pannacotta för att trösta mig. kommer nog bli mycket godare än den jag gjorde förut. ska ha mörk riven choklad som topping. sedan ska jag baka paj :)


finn ett fel




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå vad är det för ide? ;) Jag vet jag har också stört mig på det dära så himla mycket. Tror på många sätt att man själv är mer kunnig än flera av dem som jobbar på hunddagis idag...

2011-01-31 @ 16:02:58
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback