Flitiga :)

har varit och spanat i kista galleria i flera timmar idag. tanken var att jag skulle välja något till min födelsedag från alle. bara det att det var bara jag som hade pengar :P köpa present åt sig sig.
det slutade med att jag köpte ett sommarlinne på rean för 30 kr :D och alle två tröjor på carlings på rean. mycket fina och fräscha!

så eftersom vi inte gjort något mer idag fick vi ryck när vi kom hem och började storstäda, pyssla och möblera om.
jag städade bort allt hundhår och dammade av. sedan började vi rensa ett skåp som inte blivit rensat på länge länge. flyttade ut det i vardagsrummet så man får lite mer plats i sovrummet. plockade ner miljontals filmer och cd skivor i en kartong samt städade ut julen, det var på tiden.
super skönt i alla fall efteråt och lite kul är det när man sorterar och slänger massa skit som bara ligger o skräpar.



lite tankar kom om valle. typ oj vad tyst det är vad gör valle? eller oj vi måste hem snart för valle :P
känns ändå lite skönt men tomt. och imorrn kommer cesar hem igen :D ska bli mysigt :)

imorse sa jag även att han önskade en kattunge i födelsedagspresent och Alle skrek rakt ut. men efter lite övertalning så verkade det inte helt omöjligt :D haha.
han frågade hur länge de levde o då sa jag "16 år ungefär" (vet fatsikt inte helt, min farmors katt är 19 år nu), då halvskrek han "ska du ha en katt i 16 åår?!, sen ska du har hund i 14 år och sen kanske en till och en till katt, då blir ju hela huset fullt av djur". mitt svar var: "jaa... det är det som är meningen" :D
stackarn som kommer få stå ut med mig när jag väl börjar skaffa djur. så snart kanske det flyttar in en liten hårtuss här.

nä nu ska jag ta och lägga ner huvudet på kudden. kanske ett simpson avsnitt innan sovtime.

natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback