Dessa bussar

jag tog mig till massagen i farsta på knappt en halvtimme.
massagen var suuper :) en halvtimme gick dock jätte fort men det gjorde inget. var lite kallt i rummet men det kanske var jag som var lite frussen av minusgraderna ute. fick hela ryggen + nacke och lite extra massage i ansiktet :P
men jag rekomederar stället jag var på. billigt, bra och trevligt bemötande. http://www.euma.nu/

när jag skulle hem så visade det sig att bussen jag tog dit inte gick tillbaka? den gick alltså bara åt ett håll. så jag fick ta en annan buss som gick till liljeholmen, väldigt smidigt tänkte jag eftersom jag inte behövde åka tunnelbana och byta hit och dit. bussresan visade sig ta över 35 minuter och väl i liljeholmen fick jag vänta på min buss hem i 15 minuter som oxå tog 15 minuter att åka. väldigt mycket åkade och väntande. så det tog nästan 1,5 timmar hem, pust!


gammal buss

men nu har jag bara myst och nyss druckigt en kopp varm oboy. ska snart gå härifrån o läsa lite i boken som jag inte haft lust att läsa i på hela dagen :/ inte bra.

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback