18 Januari

1989 16:52 föddes en liten flicka med sne näsa :D charmit va? docktorn stoppade upp två pinnar i näsan och böjde rätt den igen, ännu charmigare.

Ja, så då var man ett år äldre. Jag som nyss ha lärt mig säga att jag är 21 om någon frågar.
Jag kan tycka att vissa åldrar kan låta mycket äldre än vad de är. Tex 18 låter jätte stort medans 19 inte gör det samma med 20, det låter stor medans 21 låter mindre :P
men nu är jag 22.. känner mig lite gammal faktiskt.

Alle grattade mig 00:00 inatt. Sedan låt jag o streckläste boken som jag ska läsa till svenskan.
Är inte klar men kom till hälften i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Felicia

GRATTIIIIS maaaaah dear!!! :D



(kunde inte skriva det igår, försökte flera ggr men cpade bara ur :()

2011-01-19 @ 18:37:48
Postat av: Jessica

Grattis Linda! (i efterskott eftersom det varit nåt skumt med din kommentarsfunktion)

2011-01-19 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback