Vi har blivit tråkiga

vart har det extrema tagit vägen? pudelfrisyrerna och de galna pastellfärgerna. så sjukt fult men så sjuk bra.
det känns som att ju mer årtiondenrna går desto tråkigare blir vi.
den vanliga medelklassmänniskan klär sig med så raka mjuka linjer som möjligt. för att passa in. rak hår och mörka kläder.
nä jag kanske överdriver men folk känns så extremt tråkiga nu för tiden. vad hände med de löjligt utsvängde byxorna eller den uppklippta söndersprayade luggen eller varför inte de pastellfärgade tränings kläderna.
folk klär sig inte längre med stil. inte med eftertanke. och om de gör de slutar det med en "söderstil" som jag kallar det. ta så mycket 40-50 tals kläder och klä dig så märkligt som möjligt. men det räcker inte.. jag vill ha det galna tillbaka! för om man tänker efter.. har vi inte blivit tråkiga?















Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha jaa men det är ju så sjukt fult!! :p

2011-02-06 @ 12:20:41
Postat av: Emelie

Bara fråga på ;) jag rider på Ågesta och har ridit från å till hela livet nästan men har de senaste fyra åren ridit regelbundet varje vecka :)

2011-02-06 @ 22:58:01
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback