Sjukling

jag är sjuk på riktigt... det brukar inte hända mig! jag tycker så oerhört synd om mig själv just nu och känner att febern kommer smygande. ska nog lägga mig nu och läsa åtminstånde och kanske plugga i sängen. i värsta fall får jag sätta på en film som tillhör skolan.
usch... att vara sjuk är piss! och det är verkligen inte läge för det nu.
jag är inte döende men känner att natten kommer vara jobbig då jag knappt kan andas och har tappat hörseln på ena örat. då känner man bara yes när man ligger där. alle får i alla fall ta hand om mig när han kommer hem, så det så. när han är sjuk behandlar jag honom som ett barn. han blir ju oftast så sjuk att han knappt kan röra sig (enligt honom själv.. killgrej?) så då är jag där och passar upp. så jag borde ju få lite tillbaka från det.

nä nu ska jag ta tillfället i akt nu när jag känner mig lite trött. hällde i mig en stor kopp te utan koffein med en mängd honung i så jag borde kunna andas lite lättare nu.

yes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback