Så..

nu är det gjort :P så skönt att ha det avklarat! men herregud vilka uppgiften man fick o välja på då :O värsta psykologutredningarna typ haha. man fick 8 uppgiften och skulle välja en. jag satt och blev mörkrädd för att jag inte hittade någon som passade mig.
så tog ja tillslut den sista uppgiften. den hette, kärlek - det största som finns?
så skulle man skriva ett reportage där man berättade om ett par och intervjuade som man sedan skulle analysera. hur var dom?.. :rolleyes: samtidigt skulle man hålla känslan i reportaget. skit svårt!

men vi får se hur det går, hoppas bara jag klarar det! *håller tummarna* firade nu när jag kom hem med ett halvt glas rött. satt i nästan 3 timmar. men vi hade lyxen att skriva på datorn. tur det. jag som hatar och skriva för hand, då får man skrivkramp.


nu är det bara att fortsätta skriva på de sista upggifterna i svenska. stör mig förresten på fotokursens upplägg. vi har haft två lärare som är jätte bra men när man ibland frågar om något, kan handla om någon uppgift eller någon om kameran kan en lärare säga ja och den andra nej :| what?! sedan på sidan där man kan se alla uppgiften (undra hur många gånger jag skrivit ordet uppgift i det här inlägget :D) så finns det ibland ingenstans där man kan ladda upp sina "verk". dom har missat ungefär hälften av hela kursen. dom säger en annan sak men på moodle(där man ser alla uppgifter och vad man ska göra) står det en helt annan. jajja! det blir nog bra.

jag har så jävla ont i mina tänder.. grr! bleker ju dom nu och de sa att man skulle få ilningar. fiii vad hemskt det är. ilar konstant. det roliga jag tyckte var att dom rekomenderade en tandkräm som innehöll extra fluor till blekningen som innehåller fluor :S haha lustigt! känns inte så där värst nyttigt att bleka tänderna men man vill ju kunna le utan att skämmas!

tur att de sa att jag hade superfina och bra tänder. då vet man att den fluorfria tandkrämen fungerar, haha  :D

 

nu väntar tandorimarinerande kycklinglår i ugnen, mumma!


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, dom säger att jag också har jätte fina tänder, men jag har väl en massa fluor i min tandkräm haha



eller aaah! du kanske menar som så att då vetu att det funkar trotts att det inte är fluor? haha..



ååh haft nationellt, spännande :D mmh fett drygt att det tar sån jefla tid osv ;)

2011-02-23 @ 21:57:17
URL: http://felicilicious.blogspot.com/
Postat av: Jazmin ♥

Snygg blogg (=

2011-02-24 @ 19:58:42
URL: http://jeeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback