Pannkakor

blev sugen på pannkakor så jag tog tillfället i akt och bestämde mig för att göra det. förberedde allt i köket och tog fram alla ingredienser. så fanns det bara ett ägg. skit oxå! sprang ner till lilla affären och köpte ett sexpack ägg, för 15 kr... :|
så när jag väl ska börja grädda pannkakorna så kommer jag på att jag inte har något smör. skit igen! tar bregott och har i lite olja i smeten. det fungerade, ganska bra :D smöret blev bränt väldigt fort och med fläkten på högsta effekt och med vidöppet fönster står jag och steker pannkakorna.
helt plötsligt börjar brandvarnaren tjuta. även fast jag hade alla dörrar stängda till köket. sliter ut en skärbräda och springer ut i hallen och börjar vifta som en galning mot branvarnaren. den vägrar att sluta så jag öppnar alla fönster jag kan och då slutar den. fy fan vad högt den låter. har typ fortfarande tinnutus i öronen. har kommit på att jag inte är så duktig på att göra pannkakor. men de funkade att äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback