Nya kurser

både idag och igår har jag haft världsångest.. idag är nämligen sista ansökningsdagen till kommande kurser.
det var tänkt att jag och alle skulle läsa matte C tillsammans men han har ångrat sig eftersom han troligen inte behöver den. blä.. känns så otroligt svårt med matte c. jag tror jag kommer klara det men bara då jag kommer slita ihjäl mig.
i alla fall lutar det åt matte och sedan någon "lätt" datakurs. problemet är bara att alla de lätta och roliga datakurserna har jag läst.. finns ingen kvar, alls.
så de kurserna som finns är typ fysik och kemi.. jag och de kurserna går inte hand i hand så är det bara. nej jag måste ha hjälp med det här.. kanske gå någon kurs som gynnar att man ska öppna företag ;)

sedan har jag varit på city dental och gjort ett avtryck till blekningen. fick stoppa en stor metalgrej med äcklig smet i munnen. men det var inte så farligt. bara väldigt konstigt. speciellt när han som jag var hos är i ungefär samma ålder som mig.. sånt tycker jag är lite creapy. han sa i alla fall att jag hade superfina tänder, skönt att höra då det var ett antal år sedan man gick till tandläkaren.
allt är klart tills den 17e då jag ska dit för andra och sista gången.

fixade till två filmer på Theo när han var här. och jag måste säga att han är väldigt duktig, bra början till shejpinghund :D men JAG däremot.. herregud vad mycket fel jag gör och har massa konstiga saker för mig som jag inte ens tänker på. skärpning!

som vanligt vill inte blogg.se samarbeta med mig.. lägger in filmerna när det går

gå in på http://www.youtube.com/user/psykoos så finns filmerna där

nu måste jag plugga vidare och söka kurser..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback