Nationella prov

nu börjar det bli bråttom att lämna in alla uppgifter... har hittills knappt gjort hälften :| suck! lämnade in mina studiobilder och det känns skönt, blev nöjd! nu måste jag ut och fota landskap till landskapsbilduppgiften och HDR uppgiften. fick lära mig vad HDR var idag och hur man gjorde. skit grymt!

pissgrym lånad HDRbild


imorrn har jag svenska lektion och vi ska skriva nationella provet :S har kollat igenom häftet vi fick när kursen startade och vet på ett ungefär vilket/vilka teman det kommer bli men jag måste såklart lusläsa allt så jag är lite förberedd :D börjar bli lite nervös om vi får någon supersvår uppgift och jag sitter som ett frågetecken :question: måste gå igenom lite grunder om vi ska skriva en argumenterande text eller vad det nu blir. det vore ju bra :D är det typiskt mig att göra allt i sista sekunden eller?

när jag skrev nationellt prov i matte b var det helskumt. 5 tal handlade om matte b typ. resten var konstiga repetioner av matte a och tänka själv tal. så werid var bara förnamnet. det skumma var oxå att om man hade skrivit VG på nationella fick man vg i betyg, oavsätt vad man hade fått för betyg på proven innan.. ja inte IG då. i min klass gick det ca 25 pers. många av de var mattenördar och såklart då ganska duktiga. jag skrev ett stark g tror jag och 2 av 25 pers fick VG, och då precis på vg gränsen. weird igen... jag fick mitt betyg först och berättade för klassen att det bara var två som hade fått vg och då blev alla helt chockade. tror nog det var några som trodde de hade fått mer än G.. well well.

jag längtar tills de här kurserna är över så jag kan börja med de nya. fast fotokursen är fan skit rolig, vill typ inte gå hem när det är lektion :D haha så har vi en underbar lärare oxå :thumbup:

känner att jag måste sätta mig och skriva lite mer om min frankensteinuppgift så jag kan börja på en ny. litteraturkrönika...... sedan följer språkhistoria.. wiie :tired:

nu ska jag dricka upp min kopp te och skriva lite innan jag hoppar i säng. borde redan ligga och sova nu!

kladdkaka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tycker du om min outfit? Hiss/diss? :)

2011-02-23 @ 10:38:41
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Josefin

SV: Ja för känns inte som en en civilperson som inte hade någon som helst koppling till Palme skulle klara städa upp så mycket efter sig!

Söt blogg!

2011-02-23 @ 15:28:55
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Fin bild på kladdis :D:D

2011-02-23 @ 21:59:52
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback