Lite seg

Jag vet att jag inte skrivit på länge men har inte haft så stor lust. I helgen var ju några gamla kompisar här. På fredagen blev det inget, satt hemma istället. Blev för sent. Planerade att gå ut på lördagen istället. Åkte in till stan och åt på vapiano med Andrea. Så god mat! har inte sett henne (eller dom) på säkert två år eller nått. Tiden går fort :)
men när jag kom hem så orkade jag inte gå ut igen haha :D så det blev filmkväll hemma. Sandra somnade efter knappa 5 minuter in i filmen, såg på Closer. störd film måste jag säga. och seg :S

idag måndag gick jag på möte sedan upp till mamma som låg nerbäddad i sängen efter en jobbarnatt. smög in och lämnade lite täckbyxor och jacka som hon skulle ha med sig till dalarna idag. ringde mammas kompis A och frågade om han ville träna. och så klart ville han de :D Molly fick springa av sig lite och leka lite i rastgården. Sedan blev jag en joggare som sprang förbi på en stig. det gick så bra :D jätte kul! kunde vifta med armarna och springaförbi nära. man blir glad när det märks skillnad efter så kort tid.

sedan gick vi förbi några gungor där A och molly hade haft en lite incident. A satt på gungan med molly i koppel och fick något ryck. hon biter nämligen tag i jackärmen och hoppar upp på en i ansiket samt på en.

jag fick sitta först och molly fick titta på medans jag gungade. det gick bra :)
men inte alls bra när jag tog över kopplet. tappade henne flera gånger, satan vad stark hon är :O så hade jag klickern i ena handen och godis i andra. svårt att hålla i en en flygande 40kgs hund med allt de där. sedan planerade jag lite och andades luugnt. då gick det bra :D

gäller verkligen att planera och läsa henne fort som ögat. inte lätt när det går på knappt en sekund :P
tror dock det var super bra för henne att jag som "främling" kom och gav henne massa positiva saker. så hon lär sig lita på människor och förstå att dom inte är farliga.

tog en liten siesta på kvällen då jag kom på att jag skulle på möte mitt i natten. trodde jag skulle få sova ut. nu är det my name is earl på tv, störd serie

Juste det! Valle kommer den 4e mars :D wiie! är så glad. min lilla älsklingsmys haha. jag har faktiskt saknat honom jätte mycket på senaste. tänk att man kan fästa sig så lätt för de små liven..


Kommentarer
Postat av: niki

kul att du är med och tävlar! :D

härlig blogg och härlig bild! :)

har också hundar :D

2011-03-01 @ 00:01:07
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/
Postat av: spelandet.se

Hejsan!



Vi på spelandet.se skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:) Det är en online flashspel sida med över 650 roliga onlinespel som dina besökare garanterat skulle älska:)



Vi kan självklart länka tillbaka till din blogg om det skulle vara så!



<a href="http://www.spelandet.se">Onlinespel - Spelandet.se</a> Är länken du kan lägga in i sådana fall!



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

2011-03-01 @ 02:42:50
URL: http://spelandet.se/
Postat av: niki

vinnarna av BLOGGSVAR kommer upp klockan 4! kolla om du är en av vinnarna! :D



~tack för ditt deltagande!~

2011-03-01 @ 14:03:44
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vadooo, vadå mitt i natten? Skulle du på möte mitt i natten? :p

2011-03-01 @ 19:22:34
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback