Hundträff

igår var jag på en liten hundträff med Theo :) åkte till björkhagen och vandrade genom skogen :P väldigt mysigt var det. bra träning för theo oxå då han är lite osäker på andra hundar. speciellt om dom leker mycket och låter. då ställer han sig bredvid och skäller...

här är suzie en dansk svensk gårdshund. bästa bilden jag fick på henne, hon tuggar på en kotte :D

Jinsei en shiba :)

suzie som ägnade sig åt att gräva bort snöklumpen och Leica (tollarblandis) som jagar theo och jinsei

allihopa :)

theo ser livsfarlig ut

help

tre svansar som har hittat något och theo som ser vilsen ut

lite lek

så, ge mig godis nu (sämsta pälsen som drar åt sig allt)


nu ska jag iväg och handla present :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad roligt hundarna hade, vad kul att se. :) Uzie hade inte bidragit med annat än surhet, ibland vill hon hindra andra från att leka men hon vill inte vara med själv. Tantskrälle, men hon är mitt tanstskrälle. :) Nästa gång hänger vi på!

2011-02-07 @ 23:21:01
URL: http://jenny-snuzie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback