Duktig

igår var jag väldigt duktig tyckte jag :) skickade in min bokanalys. och började skriva på personanalysen. jag har kollat på filmen Frankenstein. har även lånat hem boken men orkade inte läsa den.
så läste jag lite recensioner om boken och då framkom det att det är tre berättelser i en. en om frankenstein, en om monstret och en om någon annan snubbe.
så man kunde läsa om monstret i jagform från och med att han började känna saker. som lukt, känsel och en del andra sinnen. det hjälpte ju otroligt mycket och jag plöjde igenom allt som handlade om monstret. så nu är det bara att börja skriva :)

ska snart bege mig till skolan. ska fråga lite saker om min kamera som jag blir knäpp på. sedan boka tid för mig och Theo.
känner att jag kommer behöva hjälp där inne i studion med att hålla upp stora "papper" så att ljuset inte ska studsa för mycket. och hur ska man göra det samtidigt som man ska ta kort och säga åt hunden vart den ska titta.
hittade en sån sjukt snygg low key bild med en hund som äter mat ur en fodertunna som ramlat, innuti är det en lamp som lyser upp. är tyvärr svårt att göra någonting liknadnde men ska försöka komma på någon i alla fall.

alle hade ju feber igår men de gick över med lite ipren. så vaknar han på natten och är helt kokhet. tycker det är lite läskigt när folk är så där sjuka. så frös han samtidigt och hade dubbla täcken. de gick som tur var över och han vaknade igen halv 8 och var tokpigg. inte jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback