Mera träning :D

Ja vad ska man säga, här kommer mer filmer, vi är igång helt enkelt :P

Konan, som inte går helt bra, kom fram till att jag inte ska kasta den


Fritt följ, är faktiskt riktigt nöjd, positionen är inte 100 men attityden riktigt bra, för att vara han


Apportering, intresset för träapporten är super nu, dummyn tränar jag med för att han ska kunna hålla fast, det går bättre inomhus kan jag väl säga


Hoppstå, testade lite olika varianter, och det mycket bättre när jag inte hade godis i den handen jag lockar med



På lördag är det hundmässa, skit kul! Hoppas bara inte mitt kamera batteri tar slut :O Då blir jag arg! Kommer nog ta med laddaren får se om man kan ladda batteriet i nödfall :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att se filmer! :) duktiga ni är! Ni har också lite snö, mysigt.. Tack för din fina kommentar i min blogg.

2011-12-08 @ 21:56:59
URL: http://Liivat.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej på er! Vad fint han går nu, tycker jag - med tanke på hur hans inställning varit förut menar jag (lite som Uzies). Fast å andra sidan har väl Uzie lagt sordin på honom när vi setts. :( Ni gör ju stora framsteg i alla fall.

Vi får rodda ihop någon promenad igen tycker jag. :)

Kram,



Jenny (och Uzie som snarkar i sängen)

2011-12-08 @ 23:11:51
URL: http://jennysnuzie.wordpress.com
Postat av: Johan H

Gud vad himla duktiga ni var :)

2011-12-09 @ 16:44:40
URL: http://www.alltomdjurfoder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback