Höst

BURR! Hösten verkar ha kommit, vad hände med sommaren? Den tvärdog. På måndag sätter jag mig vid skolbänken igen och 8 veckor framåt. Ska bli både kul och jobbigt. Filosofin kommer slå slint i mitt huvud :D

Här hemma har jag varit sjuk i en vecka, infektion hit och dit. Enorma piller som någon konstig människa uppfann, hur hade han/hon tänkt att man ska kunna svälja ett sådant piller? Utan ytskikt dessutom..
Så fick jag en förkylning på det hela, men nästan allt är borta, skönt! Alle smittades dock :blush: men det verkar inte vara så farligt.

Så har jag blivit erbjuden valp... det här bådar inte gott! Nä, men tyvärr är det för tidigt även fast jag helst ville ha min valp i famnen igår. Men man kanske ändå kan åka och kika på de små monsterna när de är i besöksålder. Fast då kanske risken (chansen?) är stor att man inte kan motstå. Speciellt när ena förälderna är ett Cefeusbarn :P

Imorgon blir det kräftskiva! Längtat efter det och önskar det vore söndag idag. Något stort blir det inte men vad gör väl det, så länge man har bra sällskap och gott att äta och dricka.

En varm sommarnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kuul!! Perfekt med valp nu när du börjar plugga ju hehe ;)

2011-08-15 @ 18:08:21
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback