Landet

imorrn bär det av till landet. dags att plantera alla grönsaker :D för det första måste vi göra ett land som vi ska så i. har förodlat sallad, broccoli och något mer som jag inte kommer på. sen ska vi så rädisor, massa örter och potatis (säkert mer men har tappat minnet).
idag har det varit super varmt, har kunnat setat i linne på balkongen och nästan velat gå in för det varit så varmt. så har dom sopat gatorna lite här och var = vår! men jag är ändå lite chockad över att våren inte har exploderat ännu. tycker alltid den brukar komma så snabbt och nu har det varit varmt bra länge. får väl vänta lite.

nästa vecka är det ju påsk och då kanske vi ska till landet igen, inget bestämt. sedan blir det två prov i både matte och spanska, är nervig över matten då jag fattar nada just nu. det måste ändras ganska så snart!
imorrn ska jag ha theobus och tänkte träna lite ist för att bara gå på promme. kanske lägga ett spår, om det finns någon skog ;)
sedan nästa vecka eller någon gång snart ska jag hälsa på två uppfödare, kanske fler. en ska jag hem till och en ska jag träffa på en träning. minst sagt pirrigt! har inte ringt och bokat möte än men det kommer ;)

well nu ska jag snart krypa ner och fortsätta läsa hundboken som jag beställde för länge länge sedan, fattar inte hur det kan gå så trögt att läsa något som man gillar. måste i alla fall läsa boken 2 gånger så jag fattar allt.

goodnight!

Kommentarer
Postat av: Anna & Juni

Kul med kelpie! Varifrån ska du ha?

2011-04-18 @ 22:15:33
URL: http://www.annaronge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback