Kelpie

i påskhelgen har vi grillat, ätit godis, solat, fikat mm. igår tog jag tåget och bussen till en kelpieuppfödare, tog mig nästan två timmat att komma dit, men det var värt det ;) jätte trevlig tjej som var kunnig. hon hade två tikar och de var väldigt olika varandra i både sättet och utseendet. men lite kär blev jag :D och i början av juni ska jag få följa med på MH, spännande :)
efter så begav jag mig till alles föräldrar för lite middag, men tiden rann iväg hos uppfödaren så alla hade redan ätit. två kakor och en halv macka hade jag ätit när jag kom dit vid fem. vräkte i mig kött och ris... + massa godis efteråt. smakade till och med på lamm som jag inte gillar (testade första gången förra påsken) och ja, det gör jag inte nu heller.. :thumbdown:
idag och resten av dagarna blir det råplugg, har två uppgifter som ska vara inne på fredag senast och två prov. stressigt värre! i matten ligger jag lite efter och fattar inte så mycket, men det släpper väl. i spanskan är allt helt ok, ska bara lyssna på lite hörövningar sen är jag klar. och i svenskan är de där monsteruppgifterna jag ska skriva. vad är litteraturhistoria bra för? och Språkhistoria o Språkbruk. orkar inte!

senare blir det prommis någonstanns med mamma men nu, plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback