Dutti

Imorrn ska jag förhoppninsvis träffa en uppfödare när hon ska träna sina hundar, kul! Och på söndag ska jag åka hem till en annan uppfödare och prata, spännande. det är ju inte likt mig att våga ringa så här och speciellt inte till uppfödare :D dom är ju såå läskiga ;)
Så då var det avklarat, skönt.

det som tynger mig nu är skolan.. har ju två stora uppgifter som ska vara klara senast sista apri. vet inte hur jag ska lyckas men det måste bara gå, inget snack om saken. så ska jag repetera spanska, lyssna lite på en cd ;) och matten måste jag sätta fart med har prov nästa vecka, hua. nationella provet kommer att överväga "allt" men då är det prov på hela kursen och grunderna måste sitta då. önskar jag hade en privatlärare. ingen grafräknre har jag heller. well! det ska oxå orda sig.

idag har jag varit och träffat mamma, hon kom hem från scottland igår kväll. vi käkade en indier (nej inte en person:D) och gick sedan till hennes jobb och väl där satte jag mig en timme vid deras datorer och kollade jobb. fick ihop ca 15 stycken som jag ska söka till. vad är det med all den här erfarenheten i 6 år och utbildningar hit och dit. man ska kunna kaffemaskinen sedan innan, det tar väl 10 min att lära sig. fick förresten lite hårprodukter av mamsen, välbehövligt :D

nu snart ska jag bege mig till horstull och gå upp på ett tak och fota, niice! eller ja om jag orkar ta mig ut igen ;) det är något som jag inte gillar, att komma in och sedan gå ut igen efter någon timme. det funkar väl om man åker bil ;)

igår passade jag Molly, mördarmolly som jag sa till felicia :D nädå, hon är så snäll. men jag litar inte helt på henne. hon satt här från klockan 17-20 och ylade efter husse. som tur var gjorde hon det inte hela tiden. men hon sket ganska fullständigt i mig, kul :P gick ut för att möta alle när han kom från jobbet för molly är ju som sagt lite knepig. jag stod lutad allt vad jag kunde bakåt och hon drog, hon skulle ju efter husse. Alle struntade hon i oxå. till klockan var runt 20 så la hon sig på sidan brevid mig och sedan hade vi lite godissök och kontakt tränande. så skönt att hon tillslut kunde slappna av. pluttan :)


nu känner jag mig lite stressad, måste ju ta reda på allt jag kan om hundarna jag ska träffa imorrn och på söndag ;) ska kunna alla stamtavlorna, nej då :D freaky freaky.
bilder kommer väl senare eller imorgon om det blir några takbilder :)

Kommentarer
Postat av: Fille LÅÅ

Haha naaw plutta :D Saknade matte dåå:)



Hahaha yes you aaaaaaaaare a dogggg-freeeak;);)

2011-04-20 @ 15:27:18
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback