vinter..

happ, då var första snön här i stockholm. lagom kul. det blåser och det är sån där blöt äcklig snö.
vet inte hur det är ska gå.. jag går redan med vinterjacka, stor (enorm) nyinköpt kjal och mysse =) men sen då? när den riktiga vintern kommer, då åker långkallingarna på och vantar men det känns som att jag kommer frya ihjäl typ. får väl hålla mig inne hela vintern. en björn som går i ide i sex månader :D

Theo är iaf här nu, skönt för mig att få en anledning att gå upp tidigt. men han tycker jag är tråkig som sitter här vid datorn och checkar av forumet ;) men vadå det måste ju göras, jag hade ju startat en intressant tråd igår (himlar med ögonen) nåja.. vi ska väl gå ut, i stormen(!) fy bubblan!





theo tycker jag är skitjobbig när jag ska fota han hela tiden, och speciellt med blixten i ögonen haha




nu ska vi ut och gå =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

MERA UPDATEEEES ;) Du var ju så duktig nyss!;)

2010-10-25 @ 10:58:54
URL: http://felicilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback