bobo fyller år

idag fyller alle år =) hela 29 bast. jag känner mig ganska liten höhö.
igår var vi på 54 i medis och käkade. jag åt bara en förrätt, skagen röra på toast.. behöver jag säga att det var gott =)
tappade rösten gjorde jag oxå.. hrm! tror det var den där konströken som dom sprutade ut som galningar, man kunde typ inte andas. fast jag var ju sjuk sen innan.
juste... för att inte glömma ramlade jag på alla fyra och fick blåmärke på ena knäet. och vart jag ramlade... MITT på dansgolvet som var halt tomt men med folk runt om kring, lagom pinsamt! ingen av alle och dom såg så det var ju tur :D

senare idag kommer alles familj och ska käka mat och mysa. jobbigt bara att laga all mat. men det är värt det sen när allt är klart.

i torsdags följde jag med emelie (alles kompis tjejs syster haha) på träning, det var många galna kelpisar där, me like! kul att se och höra. hoppas hon stod ut med att släpa på mig :D emelie berättade massa saker som kan kommer ha användning för sen. när valpplanerna är igång ;)
visst vill man köpa valp nu men det finns varken tid eller pengar. och först ska jag gå ut skolan, den jevla skolan! alla poäng som jag måste plugga upp kändes segt ett tag, det kändes som att de inte minskade alls. men nu, nu så börjar det blir liite mindre, wiie!

ska man göra frukost på säng åt han som ligger i sängen, klockan är ju lunch.

ska tänka på saken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback