skola... sjuk kisse?

ja usch.. det går inge bra nu. sitter helt fast som i betong med min svenska uppgift, fortfarande! "gör en smidig övergång mellan de två texterna".. lätt, för det var det!

istället har jag spelat, städat, lagat mat och badat cesar...

cesar har troligen allergi..? han har ju alltid sår i ansiktet som han kliat upp. tänkte sätta på honom gummipluppat på klorna för det hjälper inte hur runt jag filar klorna. så jag frågade på kattforumet vart de fanns. då sa de (alla) att det troligen är allergi och att jag måste byta foder. bara det att fodret som han skulle behöva äta är hiskeligt dyrt, sen tror jag inte så mycket på allergifoder heller, skillnad på det och ett vanligt bra foder?
nu äter han inte det bästa så jag ska prata med hans matte och husse så får se vad de säger.

fixade till lite bilder på skrutten =)




Kommentarer
Postat av: Jonna & Svante

Jag har visserligen inte katt men jag skulle testa allergifoder om jag var du. Jag får ge min hund ett hemskt dyrt specialfoder eftersom han har väldigt känslig mage, lätt värt det eftersom han mår bra nu! :) Hoppas kissen mår bättre snart!

2010-11-11 @ 21:34:18
URL: http://www.jonna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback