rottisägare för en stund

japp nu är det i princip klart att Valle som han heter ska bo här över jul, i hela 6 veckor =)
frågade tusen frågor kändes det som. vi var inne och träffade Cesar oxå. hunden tyckte det var superspännande och blev lite lekfull men höll sig på avstånd.
Cesar var jätte fjantig och reste på sig, morrade och fräste. så där var han första gången med Jillis (min första dagmattehund). han lugnade ner sig iaf när dom nästan skulle gå vilket var bra. men han gick runt och smög här ett ta efter och hade stora pupiller och var stel. lilla gubben då. kanske för att det var en svart hund som han reagerade.. knäppkatt!

nu ska jag snart skriva klart mitt svenska arbete. men alle måste kolla på det först. men han säger att han inte fattar något när han är sjuk.. hmm
men först ska jag äta lite macka med honung tihi, gotti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback