nightgibb

haha ja.. jag är inte som alla andra ;)
ikväll ska alles kompis marre kanske komma hit och vi ska spela pS och dricka öl eller(!) så ska vi till odenplan och spela data hela natten, haha! låter lockande va :D

antagligen så vill nog marre dricka öl, som är hans favoritsyssla här i livet. cant blame him!


lagade en jätte god vegitarisk rätt med linser och krossade tomater med en smak av lime. super gott var det!
recept: http://ordinationer.wordpress.com/2009/11/05/pronotis-magiska-linssoppa/

nu ska jga göra mig i ordning för vi ska till alles föräldrar och hälsa på. de ska åka till chile i början av nästa år eller om det var i slutet av detta. så de behöver lite hjälp att kolla biljett. så när de är upptagna med det ska jag rota i kylen efter något gott, de brukar alltid ha någon god ost eller lite choklad ;)

tänkte boka biljett till jul och hittade biljetter för bara 95 kr för mig. så ser jag att det kostar 43 spänn att ha sittplats, vilket jävla rån! hälften av vad biljetten kostar. och jag måste ha det efter som jag kommer sitta i djurvagnen. mamma ska inte sitta där, så jag blir själv. mutter...

målade mina naglar lila nyss, så där roligt nu när vinter snart är här =)
orkar inte ta kort själv så jag lånar en bild


hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback