jag ser det snöar..

japp polska stormen är här... enligt aftonbladet ;)
det blåser som satan och det snöar blötsnö. alle var tvungen att åka hem från skolan för inga vinterdäck är ditsatta.

jag satte upp en sån där fågelboll eller vad dom heter. precis utanför vårat fönster, för att cesar ska få titta på något. det tog ett tag innan han såg dom små fåglarna.. jag tror han har varit inne katt för länge. han hör jätte dåligt och synen ska vi inte ens prata om.





har fortfarande en sjuk längtan till jul! känns som den kommer gå över när väl julen är här haha

juste glömde berätta att jag o alle ska gå på teater ikväll =) den heter "titta vad ni har gjort", mamma såg den får någon vecka sedan och tydligen så är den hysterisk rolig. kul kul. och roligt att jag o alle gör någoting själva. nackdelen är att det fortfarnade snöar så in åt helvete, och ingen bil kan användas nu.. mycket trevligt, inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback