inga köttbullar....

det var ju inga köttbullar idag på ikea. bara på vardagarna, mutter.
men vi köpte fläskfile med pommer o bea ;) mkt nice!

sen köpte vi en ny matta, stor och mysig =)
den gamla är helt fläckig och snuskig usssh! jag ville slänga den men de fick jag inte för alles mamma =P hon ska tvätta den åt oss haha, söt



idag ska alle ut...igen. han tog det lugnt igår enlit honom men kom hem skit arg. jag sa åt honom att han ska börja på kickboxning o få ut lite aggressioner (stavning), men det fanns inte på kartan.

nu blev jag hungrig igen, åt för 4 timmar sedan så man har ltie rättighet att äta igen ändå.

ne nu örk ja inte blogga nå mer.
hejjsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback