Hanna =)

nu är man hemma i stockholm igen. faktist skönt att vara hemma igen, man kan slappna av och inte behöva vara beroende av andra.

fredag: kom till borlänge med tåget kl sju på kvällen och mormor hämtade mig. vi åt bakpotatis med nått kött (bakpotatis varje fredag har det varit hos mormor så länge jag minns). sen tittade vi på idol.

lördag: uppe med tuppen och en hund som slickar en på fötterna. åkte och handlade en blomma till pappa och var där 11. jätte skumt att se alla igen och speciellt hanna som ar blivit hela 6 år gammal och jätte stor.
hon var jätte blyg i början men sen skulle vi leka. full fart och ingen hejd. med bestämdhet och lite oförsiktiga slag här och där så röjde vi lägenheten och lekte minst 30 olika lekar.
jag hade köpt pärlor från ikea, burken var stoor. o pappa blev lagom nöjd när han såg den. antar att de kommer ligga lite var stans.


systrarna


familjen samlad


sen på kvällen så skulle jag, felicia och några av hennes kompisar gå ut och äta. sen ut kanske. så vi åt på broken dreams och åkte sen hem till felicia för lite drinkar. sen ut i igen så gick vi på skrubben sen till bolance. blev ganska sent även fast allt stäger klockan två i borlänge ;)

inga komentarer...


söndag: vakna med baksmälla efter öl, vin, drink och tequila. hem igen till pappa för lek med hanna. tur att hon idag var liite lugnare. men kul hade vi. jag fick mest vara en häst :D
sen skjusta dom mig till tåget så vinkade dem av mig.

det var lite kortfattat ev helgen då da :D
nu ska jag kolla på någon film och bara dega i soffan.
bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback