dags att klippa av håret

nej då, men nu snart ska jag åka till mami och färga hår. slingade det i fredags och klippte det. verkligen skillnad när jag klippte bort 5 cm. men det blev inte perfekt så ska färga en gång till. och som vanligt använder jag jane hellens hårfärg ;) super!

är fortfarande förkyld, wtf! det har gått en vecka nu. men nu mår jag inte dåligt, kan bara inte andas genom näsan.
har nog druckit te för ett år de senaste dagarna, och en hel burk honung.

igår fyllde min lilla prins(korv) år, lille gubben. så vi ganska bakis började laga mat. det blev:spenatsoppa till förrätt. sen svamppaj, kalvstek, potatis klyftor i ugnen, ris, hummos, sallad (massvis) och till efterrätt åt vi chokladpudding och efter det tårta :D
vi blev ganska mätta och belåtna och det verkade som att gästerna tyckte det var gotti

nä nu ska jag dricka mitt te så jag kommer iväg någon gång!

hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback