albondigas

tågresan är bokan till borlänge på fredag. skönt att ha det gjort, och resan tar bara 2 timmar =) gött!

nu ska jag o alle laga albondigas. typ heta spanska köttbullar. fast som soppa med köttbullar, låter konstigt men jag litar på att det är gott.

det har varit någon skata här och förstört min fågelboll.. det var ju till de små pippifåglarna.


så nu måste jag ut i kylan och knyta upp en ny. cesar brukar följa med men han sover nu. han har ju sin fina blåa väst :D



som han föresten hatar så mycket, stackarn. jag brukar sätta på den i någon minut då och då för att vänja honom, då ser han ut som han går runt med något riktigt äckligt på kroppen haha. missnöjda lilla knäppkatt


nu imorgon ska matte pia köpa allergifoder till cesar, hills z/d. så hoppas det funkgerar så han slipper kila sig plutten. det kommer säkert dröja över 5 veckor innan man ser resultat. tycker det har blivit värre nu ändå, när han kliar sig så kan han typ morrjama som att det typ gör ont =/ det borde det väl göra när man kliar i ett sår.
tvättar med koksalt på dagarna så bakterierna förmodligen minskar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback