var fan tog sommaren vägen?

det är fan svinkallt ju!

nåja, imorse vaknade jag upp den en orange lugg.. mindre bra. har suttit i med blåshampo nu i 20 min, det blir nog bättre men håret måste torka helt för att man ska se hur allt blev.
köp inte den här
den är helt jävla värdelös och stannar av och vägrar bleka mer vid en viss tid. så stinker den ammoniak och blir pulvrig när man penslar på den, 1/10 i betyg. (ca:105 kr på H&M)

den här däremot:
är så jävla bra :D enkel att jobba med och luktar inte + att den färgar tills ditt hår blir vitt ;) 9/10 i betyg. (39 kr på ÖoB)

målade mina tånaglar igår oxå turkosa! har ingen kamera för tillfället =/ tappade den i publiken förra peace and love, den blev ganska trampad på och vägrar starta. men såhär fint blev det, fast på tånaglarna då =P

snart ska jag på kursuppstart, religion på distans. men idioterna har skrivit en adress o nått högt hus, hur fan ska jag vet vart i huset jag ska?! inte svarar dom heller när man ringer.. suck! får väl vimsa runt där och fråga halva världen som jobbar där.

nu är mitt hår torrt men jag är inte helt nöjd. ska nog köpa en ny hårfärg.. vart finns ÖB i sthlm ? :S

nu kom alle hem för att hämta grejer för att åka till landet, och säga hejdå till mig =)

hadet!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Karlsson!

Sånt lack har jag med! :D

2010-05-30 @ 11:43:44
URL: http://felicilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback