vatten o brö!

nu har jag färgat håret igen.... blev bättre men fortfarande lite gult, wft!
hade i blåshampo i över 1 timme (!) igår. blev lite bättre men ska göra igen.

har varit på landet i helgen, tog med oss cesar. har var lite rädd och knäpp den första halvtimmen men sen gick det ganska bra. önskar bara att jag hade en bur haha.
på landet fick han vara ute i koppel och under stor uppsikt, dörrar skulle hållas stängda.. vilket dom inte gjorde (grr)
han var en vända under huset och då blev jag oroliig. massa farliga saker där!
sen när vi var på väg hem satt jag bak i bilen en stund och cesar hoppade upp där vid bakrutan, när han däremot skulle hoppa ner så tappade han balansen och landade på mina bara ben och jag fick tre feta rivsår (jag var arrrg) mysigt!

för övrigt har jag ingen mat hemma! haha fii vad hemskt. det finns en kyklingfilé kvar och pasta. måste kanske handla lite? så nu lear jag på vatten o... nånting haha det finns inget bröd heller. bara om jag bakar scones, är så trött på dom.. blee!

ska rota i skåpen nu (usch vad tragisk jag låter haha)

bye!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Karlsson!

Haha ;D Haru P&L bille nurå?:D En mindre än en månad kvar nu!!!:D:D:D



För har du inte det vetu att man ska prioritera, P&L bille föra maaaat;-);-) HAHA!:D



NEEEEEEEEEEJ säg inte sådär om "kamphundar" haha, jag blir rädd, säg att du SKOJAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!! maaaaaaaah D; jag ÄLSKAR Rambo och han är snäll och jag vet att du drygar pga min rädsla som jag nu övervunnit tack vare rambo pluttisgubben :D:D

2010-06-02 @ 07:58:33
URL: http://felicilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback