Spanien

nu är man hemma efter 9 dagar i värmen. igår natt när vi kom hem kl 2 på natten supertrötta efter 4 timmars väntetid på flygplatsen och 4 timmar på planet och 1,5 timmar hem så satte jag nyckeln i dörren, den gick inte att öppna för att.... mamma har låst polislåset SUCK! hon har haft mina nycklar och postat brev och vattnat blommor, och det finns bara en polislåsnyckel och den sitter på den. stackars mamma fick ett samtal av en upprörd linda som inte kom in i den varma lägenheten... hon skulle vara duktig och låsa med alla nycklar ahaha. så jag och alle packade in alla väskor i bilen igen och åkte hem till henne och hämtade nycklarna. fick lite frukost att ta med oss hem, snällt iaf! det behövdes.

det har varit underbart som fan! 28 grader och sol sol sol , förutom 2 dagar när det regnade lite till och från.. blee!
vi har åkt runt på massa saker och tittat på massa grejer, hyrde bil andra dagen och alle har kört 100 mil sammanlagt (!), några av milen kom till när vi körde lite vilse hehe.

jag och alle har delat på en 90 säng, måste jag säga att jag är glad att få sova i min egen säng igen :D


imorrn kommer jilara :D första dagen som dagmatte hihi spännande. och idag kl fem ska vi hämta cesar, jag har saknat han lill plutten. hoppas det går vägen imorgon med han och den stora läsiga hunden :P
hoppas det blir bättre väder oxå, mamma sa något om det.

bilder och vad vi gjorde alla dagar kommer! nu måste jag ta igen 9 dagar av vad som har hänt på alla hundforum höhö! (nörd)

adios! (lol)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback