Jillis

Nu har min första dag som dagmatte varit.
Jag hämtade henne klockan 10 och alle följde med oss ut och gick direkt. Vi gick runt och försökte hitta bra ställen att gå på, eller jag gjorde det alle ville bara hem haha.
när vi kom hem såg det ut såhär:

här är två filmer oxå, synd bara att jag inte vet hur man vänder på filmen haha och min härliga röst på första filmen, säger att han håller benet upp vilket tyder på osäkerhet.... nähää?! är han osäker ahhaha
http://www.youtube.com/watch?v=-O8a-Cm5Pk4

http://www.youtube.com/watch?v=-T_piGoioLE

och efter en stund såg det ut såhär:


båda två äälskar sol :D så söta!

vi gick i alla fall en gång till kl 2 i 40 min sen tittade Jillis på mig och segade efter i kopplet, så vi vände och gick hem och lämnade henne.. pluttan var trött. juste Jillis heter Jiliara egentligen.
nu ska jag sussa kudde snart :)
natti!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback