4 år :)

så igår den 7/7 fyllde jag o alle 4 år tillsammans.. känns sjukt länge men i verkligheten jätte kort tid, bara en början ;)
jag råkade tacka ja till att ha jillis och i nästa sekund kom jag på att vi fyllde år haha.. virrig?
så vi lagade pastasallad och tog med rött vin och massa saker som vi bärde.. eller alle iaf jag hade ju jillis :D
vi fick iaf åka buss gratis en station, snällt!
jillis såg alltbra sugen ut när hon låg och dregglade och tittade på allt gott vi åt hihi
hon fick leta upp sin mat i gräset som jag slängde ut.. lite aktivering där :)
sen när vi hade flyttat filten ut i solen såg hon ut såhär:





sedan lämnade vi av jillsan och gjorde oss i ordning på två röda och drog till gröna lund. en av bobbans söner sjöng där Daiman marley och Nas. tror bob marley har 17 söner med typ 15 olika mammor haha galet :D
sen drog vi till mose backe och beställde kannor med öl, sen till donken och hem :D
nu ska jag dra ut alle i solen.. latmask!

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback