Tron

har varit och sett Tron på bio. det var bra och klart värd och se. supercoolt gjord :D men lite segt och utdraget i slutet, med såna där töntiga komentarer :P

på vägen hem så se vi en massa blåljus. säkert tre brandbilar, tre ambulanser och polisbilar. var en krock med typ tre bilar inblandade. och när vi körde förbi bar de precis in en man i ambulansen men stödkrage och som var fastspänd. brandmännen hade skurit upp hela ena bilens tak och säkert bärt ut mannen därfrån. säkert för att inte skada ryggen. usch, hemskt var det iaf. läskigt!

man tänker värkligen efter och jag som jag blivit så rädd på senaste att åka bil.. speciellt med andra, med alle går det ganska bra. men skäller på honom ibland när han sitte o pratar i telefonen och kör konstigt :P och med andra ska vi inte tala om, fy bubblan vad jag sitter som på nålar då. vill typ blunda :D
tycker synd om mannen iaf som skadade sig, hoppas det inte var så allvarligt! man blir ju o tänka på att de kan hända en själv eller någon annan anhörig.. nä! hemska tanke!

imorrn ska jag upp tidigt och åka till hundmässan. dumma buss som bara går en gång i timmen. antingen är jag där 8 eller 9 och om jag kommer 9 så blir det för sent. får väl ta åttabussen och chilla. ska ta med mig massa mat och vatten. säkert svindyrt att köpa mat där.. snål? jag? neeej :D

nu ska jag krypa till kojs! ska fota MASSA bilder imorrn. fota upp hela minneskortet hade jag tänkt :D om det går :P

hejjs!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Men näää inte rädd för att åka bil :(



Mitt fel juuu... :/



Men samtidigt "bra" för man ska vara försiktig. Men ah... inte kul att du är rädd för det :/

2010-12-19 @ 10:35:30
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback