stackars crippe

han är allergisk mot katter o han visste inte att vi hade katt. men han har ju inge päls så det gick bra. tills en timme efter, crippe satt och hostade och kunde knappt andas. ingen medicin heller.

crippe är för övrigt alles polare som han inte har sett på länge. de satt och designade en logga och så käkade vi kebab.

alle hade köpt något kebabkött på affären för ett tag sen.
vi hackade sallad och gjorde massa såser, pitabröd o allt. stekte kebaben och sen när vi provsmakade var det så jävla äckligt, fy fan! typ slemmigt kött.. var nog det äckligaste jag ätit blä! märket hette typ lithells tror jag, köp aldrig det!
så de fick åka till nämaste pizzeria och köpa färdigt kött :D det blev super gott!

var tänkt att vi skulle gå ut men det blev inte så. har inte heller så stor lust.. fast en öl gå ju alltid ner ;)

var duktigt igår och skrev klart min bildanalys, blev mycket nöjd. nu har jag bara 4 bilder kvar att ta.
*rörelsebild x2
*porträttbild (tema ljussättning)
*slutuppgift (valfritt tema)
*genom en ram (typ så här)


o allt det här ska vara klart tills på torsdag/fredag nästa vecka oO + två svenskauppgifter.. bråttom, jag? neej!

i svenskan har jag

*argumenterande text (om svenska språket)
*skräcknovell (vet ungefär vad jag ska skriv om)

hur fan ska jag hinna med allt det här?? 2 av fotouppgifterna är ganska lugna med till porträttbilden behövs studio, de har det på skolan men så ska man fixa modell.. hrm.
blä nu fick jag ångest!
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback