mässan :)

bara bilder :D trodde jag skulle fota ihjäl mig men det blev bara under 200 bilder.
tyvärr blev de lite dassiga pga av ljuset där inne :/ orkar verkligen inte fixa till dem, inte nu iaf. det får duga ändå.

lydnad, fjärrdirrigering

söt eller vad :D

i kelpiemontern

tyckte teckningen var lite cool

kelpieringen

hopp

mitt i gången :D

kelpiemontern igen

en tollare

dom här var så jäkla söta. mitt finger var större än hela hunden typ :D prazsky krysarik

jag då! fralla

ben ä gott

;)

en mudi

minibulle

basset hound


sådär, det får räcka :)

jag tog med min en flaska vatten och två mackor samt lite ouppätet biogodis, gjorde susen det! :D

så jäkla mycket snö ute. och har hört att de ska snöa ända till julafton. inte plogar dom heller, man kan knappt gå.. men känner verkligen hur fettet smälter bort av alla promenaderna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback