lussebullar o harry potter

japp idag blev dagen vi bakade lussebullar. halv åtta villa jag börja men vi hade ingen jäst och en halv påse mjöl. så sprang jag ner till affärn och handlade. det visade sig dock att mjölet vi hade räckte men bra att ha framöver ;)
vi gjorde bullar av dem för jag tycker det är så tråkigt och jobbigt att sitta och kleta med den där degen..
hade smör, kanel, socker och vanlijsocker i mellan. mumms gott blev de iaf :D
har setat och småätit sedan dom blev klara. så har lagom degmage nu, proppmätt!

igår började jag kolla på senaste harry potter filmen. har sett alla andra så var ju tvungen att se den här.
bestämde mig för att kika klart idag när alle hade gått ut på sin krogrunda. satt med lussebulle och spolade fram dit jag var. såg 10 minuter sen var den slut...(!) gissa om jag blev snopen! hade tänkt mg en timme till i alla fall. den var helt ok tyckte jag, men inte så händelserik. man fick inte veta något nytt under hela filmen, tröök.

får väl bädda ner mig med något annat men orkar inte se någon film. och family guy verkar de som jag har sett alla avsnitt av?? förutom säsong 8 och den har jag inte (än)

imorrn ska valle komma? ännu mer frågetecken kring det där. vi skulle höras idag men har inte hört ett ljud.. skickade sms men inget svar. får väl se då. hatar att inte veta saker i förväg. vill att allt ska vara klart då jag ska ha honom så länge.. 5 veckor.
är lite orolig, känner inte honom och är orolig att något inte kommer gå bra. tex med cesar o så. cesar som för övrigt har testat hur högt upp han kan klättra i lägenheten. har vält ner ex antal saker på vägen, grr!

jajaaa nu ska jag dra mig =)

sov gott!


Kommentarer
Postat av: Felicia

mohihihihiiiiii :D

2010-12-04 @ 10:21:15
URL: http://felicilicious.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Japp på söndagen är det, klockan 10 börjar kelpisarna :) Du kommer va?

2010-12-04 @ 13:31:30
URL: http://www.emeliebriding.se
Postat av: Emelie

Kelpie går i ring B28 och amstaff i B41 så det är ju iaf i samma "lokal" :)

2010-12-04 @ 16:21:09
URL: http://www.emeliebriding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback