Lilla konstiga knäpphund


kan man bli sötare


theo är i spökåldern tror jag. han är skitkonstig hemma hos mig när vi ska ta det lugnt. han ser typ rädd ut för cesar och vänder bort blicken.
hittade honom sittande i skohyllan (?) med huvudet bakom jackorna.
cesar verkar tycka det är kul när Theo kommer för han blir pigg och kutar runt i lägenheten och busar. då blir theo extra nojjig. såhär har han aldrig varit förut.
pratade med husse och han sa att han blir såhär när han har hört ett skott eller en smäll. werid iaf...
när vi trixar så skiter han i cesar totalt och går förbi honom utan att ens tänka, konstig liten prick.

när vi var ute idag så var de inga hundar i rasthagen men jag hade tagit med en leksak som jag gjorde till honom igår. skitskojjsit tyckte han. så jag tog massa kort när han sprang runt med den, blev nöjd med några bilder =) men vill ha dem skarpare.. vet inte vad jag gör för fel :D




nu ska jag o alle åka o köpa present till hans mamma som fyller år imorrn, har ingen aning vad vi ska ge henne, hm


Kommentarer
Postat av: Felicia

fyyy tusan vad söt och fin han är den lilla goingen :D mamma tycker också det, visade bilderna :D hihi

2010-12-01 @ 18:27:05
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback