film

var ute nyss och tränade med tennisbollarna igen. som den här gången inte försvann :D
släpade med mig alle ut som fick låna mina täckbyxor för att inte frysa ;)

han tar lite ärevarv och tuggar på bollen samtidigt. kommer in med den fint och släpper (här säger jag loss) men när bollen stustar iväg blir han distraherad av min boll och jagar efter den andra men det gick ändå. slutade tyvärr inte när det gick som bäst så jag pausade lite och gjorde om två gånger.

sen tränade jag loss när vi kom hem. jag står helt passiv och tanken är att han ska släppa då. klickar när han släpper.
jag vet ännu inte om det här är bästa sättet för honom, får testa mig fram :) ute vill jag inte ta bollen ifrån honom i munnen alls, den ska hamna på backen :)

här är en liten film.. och ja jag vet att musiken inte är den bästa och inte passande till den här. men hade ingen annan låt och alle sitter o pratar i telefon i bakgrunden :P

>>> http://www.youtube.com/watch?v=P3foACPbcxs <<<


snart ska jag på bio. ska se Tron.. hoppas den är bra hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback