fan vad bäst man är

ääntligen klart med båda kurserna :D vilken lättnad som lossnade från mina axlar.. flera kilo!
nu är det bara att sitta och vänta på betygen. svenskan har jag inte hört något om. och i fotokursen är det 4 uppgifter som ska bedömas. ligger just nu på 78,33% av 100%.. pretty ok.
det var portträttbilderna som segspökade.. fotade mama hihi

jag vågar lägga upp den här för den är i motljus om hon skulle klaga ;)
fina lilla mamma!


så nu är det bara att ladda för nästa års kurser ;)

nä nu ska jag fira med en kopp te och en varm säng :)

heddå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig min kära dotter <3 puss !!!

2010-12-20 @ 23:14:28
Postat av: Felicia

jaa så fin bild!! :)

2010-12-21 @ 23:38:17
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback